čtvrtek 20. září 2007

Trocha sportu - bazén a běhání

Když jsem už byla v Tapiole, tak jsem se zašla podívat na bazén. Vypadá velmi pěkně. Přímo z bazénu je vidět prosklenou stěnou ven (ale tudíž i dovnitř...), takže prostor je krásně prosvětlen a nepůsobí tak stísněně jako většina bazénů u nás. Na druhou stranu se mi zdál velmi malý, přestože je údajně dlouhý 25m. Měla by tam být i vířivka, posilka a možná sauna. Příjemně mě překvapily ceny za vstup. Např. 10 vstupů za 18€ :-).

V kampusu jsou naprosto ideální podmínky pro běhání, tak jsem si řekla, že to taky zkusím. Téměř od našeho bloku vede přírodní pěšinka nejprve lesíkem a pak pokračuje písčitá cesta podél pobřeží.

Kristýnka

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Jen tak dale - behat, behat a behat - a pak kdyz se vratite tak si dame Prazskej Maraton !!! :)))