pátek 7. září 2007

Rantasauna

Večer jsem byla v mé první sauně ve Finsku. A rovnou to byla ta největší v kampusu. Je to ta, na kterou je vidět z Tomova pokojíku, takže jsem to měla kousíček.

V sauně byla zorganizovaná párty pro erasmáky a přišlo opravdu hodně lidí. Tom bohužel nešel, protože se učil na státnice :-(.

Před saunou jsem se sešla s ostatníma Čechama, ale protože to byli všechno kluci a já šla do sauny pro holky, tak jsem se brzo zase rozdělili. V sauně byl nejdřív strašný nával, dokonce se čekala fronta až někdo vyjde ven. Když jsem si říkala, že tohle přece nemá smysl, tak se uvolnilo místo a já se rozhodla jít dovnitř. A nelitovala jsem. Sauna se celkem vyprázdnila a s přibývajícím večerem tam bylo stále méně a méně lidí až jsem tam zůstaly jen dvě - já a jedna Finka.

Ze sauny je přístup přímpo na molo a odtud rovnou do moře (zálivu). Takže ti odvážnější se byli i vykoupat. Já jsem si to samozřejmě taky nemohla nechat ujít. Přestože jsem věděla, že je to moře, tak mě překvapilo, že je voda slaná. Protože po sauně jsem se ještě ve slané vodě nekoupala. Voda zatím moc studená nebyla, ale v zimě záliv zamrzá, takže to bude určitě studenější :-). Musí se prý musí nejdřív udělat díra do ledu. No uvidíme...

Fotky Rantasauny

Kristýnka

Žádné komentáře: