pondělí 17. září 2007

Nádobí a objevená sauna

Konečně mám nádobí. Hurááá. Byla jsem nakoupit, takže se moje vlastnictví rozšířilo o hrnec, pánev a talíře.

V osm jsem se vydala znova hledat saunu, kterou jsem minule nenašla. Tentokrát jsem věděla, kam zhruba jít. Vešla jsem do baráku, sešla po schodech dolů a otevřela první dveře. Kolárna. Jdu dál a otvírám další dveře. Za nimi je tma. Mačkám vypínač. Místo světla - zvonek. Zkouším vypínač uvnitř místnosti. Tentokrát to bylo světlo. Místnost vypadá jako převlíkárna. Jdu dál a vidím sprchy a dřevěné dveře, ze kterých sálá teplo. Otvírám je. Horko a tma. Po chvíli najdu vypínač a rozsvítím světlo i ve sprchách a v sauně. Jsem tu uplně sama.

Tyhle malé sauny, které jsou na jednotlivých blocích na kolejích, mají pravidelný týdenní rozvrh. Jeden den je sauna pro všechny, v ostatních dnech lze saunu pronajmout za poplatek cca 7€ na měsíc. V pátek půjdu zkusit saunu na jiném bloku :-).

Kristýnka