středa 12. září 2007

A prší...

Dneska jsme se probudili do deštivého počasí. Déšť tu vypadá jinak než u nás. Je většinou velmi jemný a obvykle se ještě ten samý den ukáže sluníčko a je krásně.

Ráno jsme si trochu přispali. Po snídani jsem se vydala koupit skripta na finštinu a zařídit složku, do které mi budou přicházet výukové materiály.

Každý student, který se zaregistruje do tzv. Guildu a zaplatí členský poplatek, dostane ve škole svojí složku (jsou to takové papírové desky ve skříni na chodbě, trochu to připomíná kartotéku u doktora). Pak se musí objednat předměty o které máte zájem. To se objednává ve skriptárně (a platí se podle počtu stránek).

Když jsem přišla do skriptárny, tak došlo k malému nedorozumnění. Chtěla jsem registraci místo objednávky. Poslali mě jinam a tam odtud zase zpět. Ale podařilo se a mám objednané materiály zatím na jeden předmět. Ve skriptárně jsem taky koupila finštinu - je to pracovní sešit a slovník se spooooustou slovíček.

Tom se stále učí na státnice. Už se mu to blíží. Abych ho nerušila, tak jsem si našla tuhle zábavu a píšu blog :-). Zdravím všechny do Prahy a Horní Cerekve.

Kristýnka

Žádné komentáře: